• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER
https://visual1.pl

Jak wykorzystać fotografie produktowe dla marketingu?
W jaki sposób skutecznie zachęcić konsumenta do zakupu towaru lub skorzystania z usługi? Przemówić do niego za pomocą obrazu. Badania wskazują, że stare powiedzenie, głoszące, że jeden obraz jest w stanie przekazać więcej aniżeli tysiąc słów, jest jak najbardziej słuszne, przede wszystkim w czasach nowoczesnych, kiedy kultura obrazkowa dominowała powierzchnia publiczną i stanowi kluczową formę przekazu nie jedynie reklamowego. Interesujące zdjęcie użyte w reklamie błyskawicznie zwraca szczególną uwagę ewentualnego klienta, a od zainteresowania do kupna droga nie jest zanadto długa, wobec tego fotografia reklamowa jest powszechnie używanym sposobem uatrakcyjnienia przekazu, a w niektórych sytuacjach stanowi kluczowy nośnik informacji o artykule. Klient dowiaduje się z reklamowego zdjęcia więcej, aniżeli oznajmiłyby mu zwinne zdania umieszczone w opisie dołączonym do towaru – ANCHOR. Chociaż fotografia jest stałym obrazem, mieszczony przez nią przekaz odznacza się czasami niezwykłą dynamiką. I właśnie o to chodzi w kompetentnej reklamie.

Categories: Reklama

Comments are closed.